2006年9月15日 星期五

La rentree - 我愛9月既巴黎


8月既巴黎除咗旅遊區外,其他地方就靜得很。係我屋企附近既店舖10間有8間都係8月關門放假。而我們身邊既朋友,10個有9個都會至才係8月放兩個禮拜假。最名顯係當我早上搭地鐵返學既時段,8月既車廂內只得小貓小狗各3隻,在麵包店也不用排隊買法包。9月一到,所有巴黎人好像不知從那裡浮出來,他們叫9月la rentree。突然地鐵車廂內滿滿的,麵包店星期天早上總是有條長龍(奇怪,法國人只會在麵包店排一條整齊的龍)。9月一開始,整個巴黎都好像回復生氣,週末的古董flea market、所有賣酒既地方都在減價、早上同下午既學校門口都擠滿帶孩子上學或等待下課的家長,還有離家不遠的fun fair,真係好多地方要去,而週末也不用安排什麼節目,只是行古董flea market都也叫我開心得忘形。當然無乜野會買到啦,因為間屋已經裝滿一滿,行都無地方啦,仲買野會俾人休架!

我愛9月既巴黎!

沒有留言: