2006年9月14日 星期四

美滿既午餐


今日臨出去Sarbonne前去咗街角既boulangerie(餅店)買咗件三文治同一件好好味既甜品-Tropezienne做我既午餐。之前肥外同我去St. Tropez佢都有同我講話呢件餅好正。但係嗰時都唔覺呢件餅有乜特別,不過直至星期六肥外買咗做佢既飯後甜品,但係就俾我搶咗大半。由於來咗巴黎之後體重一直下降,所以我無有怕,緊係當肥外唔係到同我爭既時候買番一整件俾自己啦!

你地來巴黎要試下呀,係普通既餅店都有得買架啦。

另外今日去咗sorbonne諗住報讀法文課,點知去到啲工作人員話下星期一先開始有得報名。但係明明昨晚上sorbonne網頁睇話今個星期係最後報名架。不過來咗巴黎都有3個半月,呢啲情景見怪不怪,係巴黎生活就要適應呢到既「文化」,唔係好易激死......

6 則留言:

匿名 提到...

Mish

首先祝你新婚快樂, 以後都開開心心!!!

我仲有唔夠兩星期便出發去歐洲了, 但最後一站才是巴黎. 我已經抄低晒你介紹的食店, 到時希望試得晒啦. 很多謝你的介紹.

Unknown 提到...

Gary, 多謝呀!

其實我還有好幾間餐廳既食評還未有時間寫。有一間是我既至愛,叫throumieux,不過價錢並不太平民化,大概都要40歐羅一位,不過食物至餐廳裝修都係很"法國",我去過都不下10次,每次都不會失望而回。你可以看看佢地既網頁介紹 - http://www.throumieux.com

匿名 提到...

肥記

如果你未得閒寫食評, 可否email 一些資料給我呢? 例如地址, 前往方法, 每人預算等便足夠了. 謝謝!我的email 係 hkcurry@yahoo.com.hk

講樣野你聽, 其實我今次去歐洲....是度蜜月喔, 我地25號結婚, 27號上機, 仲有一星期咋......

匿名 提到...

在alliance francaise講話的機會多嗎?
我們多半只有回答習題時才有機會講話
如果你確定要報索邦,先祝你一切順利
我現在還不知道法文要怎麼辦
可能先自修一陣子再說吧

Unknown 提到...

Dear Gary,

好快就到你既大日子啦,你心情一定很緊張。恭喜呀!
讓我整理一下幾間值得去的餐廳資料以後寄給你吧。另外你將會住在那區呀,讓我找找些近你住的地方吧

Dear Julia,

我在Alliance Francaise每星期上課15個小時,每天3小時,3天學文法,兩天學會話或寫文。而我選擇了會話。平時的文法課導師也會叫我們讀文章,回答問題等等,所以大部份時間也在講話。不過讀完整個初級的時間要1年時間,所用的學費同時間都比索邦多,看來索邦都比較經濟。

雞皮能教你法文嗎?我跟肥外都局
限於很簡單的常用語,好似J'ai faim!

Unknown 提到...

Gary 呀﹐哎呀唔好意思呀,應該係 http://www.thoumieux.com 才對