2006年9月12日 星期二

終於都可以唔使企係到上網啦

係呀! 好快呀,上個星期申請咗france telecom之後,昨晚已經上到網啦,前後都係一個星期咋。我家陣可以一路睇ally mcbeal既dvd一邊坐係到上網啦。最重要就係可以upload啲相啦,我會整架啦,聽日唔使番學,等我就聽日搞好佢。

今日放學後去咗驗身,之前睇咗annecy有關健康檢查既blog大概都知道會發生乜事同會有很多等待的時間,所以亦帶咗本書做準備,邊看邊等所以都不怎難過。反而有個20出頭加拿大來的男子,對我抱怨覺得要驗身很不合理,覺得自己從加拿大- 一個文明發達的社會來又不是第三國家,法國理應歡迎佢而不應有那麼多繁複手續。對我來說, 一、在我生活係sydney成為minority的日子裡,見過或體驗過不少人認為自己比其他種族優越。還記得係第一年宿舍內跟舍友爭論土著應否擁有土著的旗和移居的人應否放棄自己的國家文化爭辯得臉紅耳熱。所以我並不喜歡那加拿大人那篇因來自北美而自己應比別人優越既言論,二、香港人移居到加拿大或其他國家前,還不是要進行健康檢查,而且還有其他繁複的手續。這加拿大人亦不願意學法文,我想他將來在巴黎的日子一定不易過.....

近呢一、兩星期天氣都很好,聽日會到一個photography既展覽望望或週圍逛逛。9月既日照已明顯比7、8月既短,8點多天都黑得七七八八,肥外話12月時4點幾就會天黑,所以見天氣好要把握出外走走的機會。

沒有留言: