2006年9月10日 星期日

好似會好忙既一個星期

近兩個星期,唔知點解好似好忙咁,放學後回家溫習當日學過同做功課就差不多要煮晚飯既時候。我亦買咗本法文既文法書好讓我係metro到睇。來了都差唔多有4個月,我既法文好像無特別進步,所以我不得為自己定下一個目標,就係係年底前能講流利既法文。我連睇Ally McBeal既DVD都着咗法文subtitle,睇下我幾咁進取。

唔知法國人係咪因為對自己既語言咁自豪,除非你能說一口流利正宗100%無帶任何語言口音既法文,只要有少少唔正宗,佢地都唔會明你講乜。唔似英文,就算有乜口音,能操流利英語既人都會有耐性咁去了解。可能因為咁既原因我「立志」要操流利法文,仲要3個多月時間,我會努力。當然我亦要比睇有法文字幕既ally mcbeal要更進取一點,星期一我會到sarbonne(一間巴黎既著名大學,就等於英國既cambridge)去睇下佢地既法文課,我打算10月開始改讀全日課程。我知道可能每日放學後我將會心力交瘁,不過如果努力3個月可以講流利法文,一來方便我搵份好工,二來我又可以「投入社會」,我諗我個腦都會原諒我咁殘忍對佢架。

另外星期二要去為長期居留證驗身,我係其他人口中知道除咗驗身之外更要睇一套有關法國歴史同文化既電影另外其他既時間將會係等同排隊,所以加埋會佔上整個下午。上次攞臨時居留證既時候因為有肥外公司既律師為我安排一切同陪同,所以整個過程只用咗半個小時。其他人通常都會用上一天至兩天既時間,而大部份既時間都係-等,而用上兩天以上既日通常都係文件唔齊。我有時真的不明白,似乎法國政府有心考驗我地既取留法國既決心。

所以今個星期將會係忙碌的一個星期。

不得不提,係我地等咗free既上網,住宅電話同有綫電視既安裝兩個月後 - 當然係仲未裝好。肥外終於忍受不住,上個星期一改申請france telecom既套餐,而當日既晚上我地既住宅已經用得,而上網同電視應該會係呢幾日都有埋,到時我終於可以合法上網啦。

沒有留言: