2006年9月22日 星期五

至愛的巴黎法國餐廳


post開一些餐廳資料,順便也post這一間好很喜愛的巴黎餐廳。肥外也喜歡這裡,而這間餐廳也不難找到旅遊書的推介。

第一次來Thoumieux都是五年前的事了,那時第一次遊巴黎,從一本餐廳介紹既書搵到這一間bistro,記得係當年係歐羅對港幣最低位,感覺在法國巴黎餐飲用膳並不是那麼高消費,所以當年都沒那麼在意餐牌上的價錢。不過現在身居巴黎而歐羅對港元又是的這麼的高,而且thourmieu係間中價餐廳,如果食三道菜同酒水,要預算每人50-60歐羅,所以唔係一間可以常來既餐廳。不過如果唔介意set menu無得選擇的話,連一杯餐酒只係30歐羅,感覺比較經濟,而set menu所提供的都不錯。

上一敞來Thoumieux是我家人到巴黎旅遊的時候,在這裡慶祝我爸60歲生日,而且當晚剛巧是世界杯法國對葡萄牙的比賽。

我們7點到﹐竟然一個人都無,當然法國人食晚飯時間都係8點半之後,不過七點都應該有小貓3、4 隻,但係就蚊都唔多隻,不過都無所謂,少人還好,起碼無二手煙。可知很多法國人都食煙,我想除左罷工之外,食煙應該係法國第二既national sport。

Thoumiex係一間過百年既老店,現在既主持人已經係第三代接手,所以呢到既裝修都係傳統既深紅梳化同裝滿鏡既牆。座位是比較迫,枱與枱之間幾乎沒有空位,出入的時候就要拉開張枱。

今次我要了焗田螺做頭盤同橙鴨胸為主菜,因cote de beouf一叫便要叫兩客共1kg的牛扒,所以肥外就與我爸都叫了cote de beouf (牛扒)。

我試過很多間巴黎既法國餐,thoumiex的焗田螺我覺得就最出色,之前食過一些都比較瘦的,都係急凍的貨色。而這裡的田螺都很肥美,並沒有加上太多的香草來蓋過雪藏味或罐頭味,所以應該係新鮮的了。

而我的橙鴨胸係半生熟,鴨肉是軟軟的,再加上甜甜的橙汁煮出來既醬,甜甜酸酸的醬配上略肥既鴨也不覺得油膩。

而肥外既cote de beouf半生熟剛剛好,切開都不斷有肉汁滲出來,牛肉味是很重,不過一個人要吃500g既牛扒真是很困難,而且做配菜的是焗芝士奶油薯仔,如要吃完這個餐,之前一點都要不吃才行。

由於我們要趕回家看世界杯同切生日蛋糕,所以今次無叫到甜品。不過呢到的甜品都不差,份量都比較大,如果要吃得下甜品,就要係自己個肚預留點位置呀。埋單6個人共240歐羅,每人一個頭盤、主菜同一支紅酒,由於當晚沒有叫甜品,所以比較經濟了少許。

餐廳資料:
Thoumieux
79 Rue St Dominique, Paris 75007
http://www.thoumieux.com
Tel +33 (0)1 47 05 49 75
Metro : 8、13線Invaildes 或 8線 Latour Maubourg 下車
註 : 年中無休,如果不吸煙,最好先訂位。

沒有留言: