2006年6月17日 星期六

我係抵死架


明知係巴黎既壽司好食有限,但係同朋友係MSN傾開食壽司就搞到好想死食,心知係到搵間好既壽司店係非常之難。所以就行咗去la fayette既超級市場搵,應該有啲保證,因為記得以前呢到有得賣外賣壽司。點知最係都空手而回。走出la fayette行去後街就見到有間叫sushi wasabi既餐廳,好明顯係有壽司賣架啦。諗到無諗就一支箭咁衝入去,攞咗盒三文魚壽司就去俾錢。跟住個侍應就俾個托盤我上樓上雅座,先唔講環境,一坐低點解枱面有一支支辣椒醬,遠處又傳來侍應圍埋一齊用越南話閒聊,再望托盤嘩好似未抺過,上手同上上手同上上手既咖啡漬仲係到,最係睇真吓我既壽司就真係-慘不忍暏....自我安慰:「凡事點可以靠外表架!」。但當咬咗一口就啲飯好實就知係隔夜壽司,魚唔新鮮,飯偏甜,亦唔係一粒粒係一'pat pat'。你只要用啲想像力諗吓落多咗水煮既飯放咗雪櫃雪硬咗,就係咁啦。唉.....我都知自己抵食架啦,都係等番香港先一次過食夠佢啦。我食既時候就覺得openrice既食家去試大久保既時候真係用咗好大既勇氣。而且大拿拿8歐羅,早知食個kebab都係4歐羅。最後係食唔晒,但係走既時後有啲胃肚﹐唔知係我食得唔開心定係個胃投訴呢?

記住呢間餐廳叫sushi wasabi係Opera既la fayette homme 後面,見佢係店裡有告示話係Saint Germain有一間,請大家小心!小心!

沒有留言: