2006年6月16日 星期五

過百年老餐廳


上個禮拜兩日既時間租到個apartment,係16區距離巴黎鐡塔大概有4個地鐡站,離老外番工既地方亦不遠。為左慶祝吓,所以我地就去左咁啱係我地service apartment對面﹐巴黎第9區既Chartier Bouillon Restaurant。

Chartier係一個有過百年歴史既餐廳,由1896年開業到家陣都無搬過,所以如果要體驗一吓傳統法國bistro dining,呢到會係一個好選擇。而且呢到另一個出名既原因係抵,平均每人消費都係15至20歐羅,係呢到來講真係非常經濟。

我地兩個人當日叫埋半支紅酒同每人三道菜都係40歐羅,而且份量都好大。當然咁既價錢唔可以要求好高,個人覺得佢地既食物唔太花巧,以呢個價錢有呢個質素係好抵架啦。要知平時一般餐廳非三、四十歐羅一位不可。就算去St. Michel 既學生區食到20歐羅一位,都一定無咁既質素。我覺得呢到就好似法國既翠華,不過當然Chartier既招呼好好多。要真正感受巴黎既飲食文化,但又好似我咁無咁多銀両去米芝連廚師主理既餐廳,咁就要試吓Chartier。

詳細既食評將會係Openrice登出,所以記得得閒去望吓。

餐 廳 資 料 :
Chartier Bouillon Restaurant
7 rue du Faubourg Montmarte
75009 Paris
電話: 01 47 70 86 29
Grand Boulevard 地鐵站出行一分鐘就到

沒有留言: