2007年2月17日 星期六

新豬快樂,豬年順利
不勞而獲,心想事成
身體健康,升官發財!


今年第一年在巴黎過新年,又是己婚的第一年,不過沒有準備紅包,因為在這邊的中國單身朋友不多,所以這個可免了。希望下年可在香港或悉尼渡過,派一派紅包高興一下! 好掛念那些年糕、蘿蔔糕.....呀!!!

5 則留言:

Jessica 提到...

祝諸事如意, 珠光寶氣, 豬籠入水
恭喜恭喜~~
=^_^=

Unknown 提到...

jessica,

歡迎,歡迎,隨便坐,食下d利是糖先啦! 嘻...嘻...

你有跟你的連結到你的家看看,中文的那家看不到呀,而另一個又不多明呀! 不過多點來我家坐呀!

新年快樂!

violindevil 提到...

新年快樂阿 祝你有個美好的一年 :)

Jessica 提到...

大家都住歐洲, 咁鬼近, 一定常來你家坐啦~~ Hoho~~ 我的法文都有 intermediate level ga, haha, 不過幾年前學, 現在都 OK 差!

我個中文屋企要 IE7 先睇到, 個語言設定好似有 d 事. 我自己用 IE 7, 自己睇到便算了 :P~~

Unknown 提到...

Serabande,

新年快樂呀! 怎麼改了名呀,等人地以為我呢到好多人睇呀! 哈...哈....

jessica,

法文這麼難,如果不是我要用法文去跟法國人拼,才不要學......你學到了intermediate真是利害呀!