2006年9月18日 星期一

巴黎古董跳蚤市場


唔知點解會咁鐘意啲舊野,上星期六、日屋企附近有個古董跳蚤市場,半賣古董半賣2手物品,當然大部份時間得個睇,不過當我地他日有屬於自己既flat,我都想買番個大鏡放係火爐上。係呀,好多舊既巴黎屋都係有個大鏡係個火爐上架,好靚架。其實除咗大件既野,我都有睇中一套6隻既水晶酒杯,只不過真係賣得好平,自己又拿不定主意,諗緊邊到有位擺既時候就已經俾人買咗,不過買唔到都係一件好時,事關我成日都打爛杯,唔係碟呀碗呀,而係杯,唔知點解會咁,所以家中水杯都係唔齊一套4隻或6隻。但係唔買又唔得,係法國人做主人家請客既要求,唔同款式既水杯又唔係咁見得人。我諗唯一解決方法就去宜家買平野算數。

其實巴黎都有好多跳蚤市場,今日同同學仔講開,先知如來係18區metro 第4線既Porte de Clignoncourt 站附近有個大型跳蚤市場,而呢個跳蚤市場仲有一部份係賣古董,不過就要行得比較入少少,同埋嗰區治安麻麻地,如果去就要小心貴仲物品,同埋都係唔好一個人去啦。我自己都未去過,等我今個星期六去完再俾個報告你地啦!

沒有留言: