2006年8月28日 星期一

法國人幾點食飯



我諗我同好多香港人一樣,都係鐘意大概7點至8點食晚飯,不過自從同個法國人拍拖起,7點鐘食飯係要好努力爭取番來。來到呢個巴黎,係敵衆我少既情況下,只係可以係世界杯法國比賽既日子食個「早飯」之外,其他既日子都係大概9點到食飯。




法國人愛餐前先飲一些雞尾酒,好似如果我地邀請朋友到家中作客,通常佢地都會係8時至8時半到達,先來餐前酒同小吃,有講有笑一個鐘至會正式進餐。所以9 點後食飯都好難走雞。 另外法國人如果應邀到8點朋友家中食飯,佢地一定會至少遲到10分鐘,如果準時到就會唔係咁有禮貌。好可能因為呢個原因,除左去人屋企食飯外,法國人應約十次有十次都係遲。


早前我地約左個朋友食飯,起初話9 點(我已經覺得好遲)點知改下改下仲搞到10點半先齊人,餓到我差不多想投降俾係左近麥記。跟住仲要飲杯cocktail先叫野食,到個餐上枱既時候己經係午夜時間。除左話明係消夜外,我咁大個女都係第一次咁夜食飯,食完之後,第二日都唔知食唔食早餐好….


呢間餐廳叫Libre Sens,由於係遊客區Avenue des Champs Elysees同走restaurant-bar 既間局,所以我地咁夜都可以order。而呢到以紅黑為主要調,所以夜晚來都幾黑下。不過就好有情調。 而今次由於好夜既原因,我地都只係叫左主菜,並無叫頭盆。而我就叫左beouf tartare (生牛肉),而肥外就叫左Blanquette de veau (牛仔肉)。兩個賣相都不差,而且份量都好大份,可能呢區美國遊客比較多。


我既beouf tartare (生牛肉)都生鮮,餐飲亦花左時間醃牛肉,同加左好多配料。而跟餐既薯條亦都好脆,最後雖然好大份我都差唔多食晒。由於我都係第一試Blanquette de veau(牛仔肉),剩係覺得牛仔肉好「林」,而肥外就覺得個汁煮得好正。如果唔計酒水,每個主菜都概都係20 歐羅之下,以遊客區同份量來計係非常化算,而且我亦好滿意食物質素,所以下次都會再來,不過就唔會再咁夜啦。另外一提,如果要confirm有位就一定要book位呀!


餐 廳 資 料 :

Libre Sens
33 rue Marbeuf
75008 Paris
1 線Franklin D. Roosevelt地鐵站出行一分鐘就到
電話: 01 53 96 00 72

沒有留言: