2006年8月2日 星期三

住巴黎酒店以外既選擇

之前有位網友問我租Service apartment既資料,諗吓諗吓不如介紹埋俾你地,因為呢個網站我都用咗好多時問搵,一來平同佢地收既agent fee都比夠平。不過就比租酒店麻煩,原因係個網站係做一個中間人既角色,幫屋住搵租客,所以佢地未必即刻可以話你知個單位係咪available,而confirm之後又要簽contract,所以都要兩至三日時間先可以搞掂。不過我都覺得佢地好efficient,所以如果你地逗留巴黎多過3日(不過大部都要租一個星期)既可以試吓,個網址係www.lodgis.com

2 則留言:

匿名 提到...

不如影吓你屋企d相比我哋睇呀~

Unknown 提到...

都好不過要等吓...哈...哈...你知我幾懶架啦