2006年8月1日 星期二

没有(固定)網上的日子


没有固定上網只因由搬到新居到現在都有一個月既時間,但係都未裝到。可憐老外每星期都打電話到isp問,第一次回兩星期,接着係三星期,四星期,而今日既回覆係唔知幾時裝到。要法國人認識服務質素﹐非將「服務質素」納入小學的公民教育課程不可。否則同法國人埋怨服務質素,佢地好大可能以為你覺得餐廳收10%服務費太多。
又或今次係我地「申」不馮時,只因法國人七月同八月係放假既日子,佢地放足一個月都不足為奇,所以今次我地好大可能要等到9月先有得固定上網...
如果你咁啱係法國,又想搵ISP既話,我可以介紹我嗰間俾你架,叫FREE,唔好問我點解叫「唔使錢」,有時法國人用英文都係幾莫名其妙架。

講開法國文化,我久唔久就會係地鐵見到醉酒佬(又真係好似未見過有醉酒婆),同好多法國人講巴黎既生活,佢地都話巴黎既人生活緊張,比好多大城市更誇張,來自香港既我固然覺得奇怪,不過經過兩個月既巴黎生活又開始感受到生活迫人既壓力。一來入息稅沉重,消費稅又差唔多成20%,人既收入扣除税後都以經無咗一大部份,消費又高,而租金以收入比例來計又高。所以普通既巴黎人並唔可以好似香港人咁成日出街消費減壓,所以唔知係咪咁佢地都好多時借酒消壓(法國既酒係歐洲都係數一數二平)。有時見到啲醉酒漢尿濕自己同架車廂,都有警惕作用。

沒有留言: