2006年6月13日 星期二

尋找巴黎麥當勞


以我好個人及到過既有限數目既發展國家既觀察,麥當勞就好似7.11咁,緊有一家係左緊。唔好以為我鐘意食麥當勞,只不過第一次去法國既時候好奇怪,點解好似唔係咁覺有麥當勞。其實法國人鐘意cafe文化,美國既快餐文化係呢始終唔係咁普及,你知啦歐洲人樣樣都講享受,佢地會比較鐘意係coffee shop坐低慢慢歎。快始終都唔係呢到既文化。所以呢到既麥當勞都好「順應民意」,將佢既招牌紅紅黃黃拿走,連個golden arch都無埋,感覺就同普通既餐廳差唔多。攪到咁「親民」之後,就緊係無好似香港既咁搶眼,所以第一次來真係以無呢到無麥當勞。。以我呢個marketing出身既人,golden arch係企業品牌標記,係重要資產之一,所以可想而知佢地做左個好大既讓步。除左麥當勞之外,另外一間類似麥當勞既叫Quick,睇個名都知係快餐店仲要用埋個英文名。如果講食物質素大家都係咁"正"啦!

我諗無人會要麥當勞既地址,如果真係要既話就留言俾我啦。

沒有留言: