2006年12月3日 星期日

酒巴滿佈的巴黎11區



來巴黎之後都不像在香港那樣常常在星期五、六到酒吧喝酒及跟朋友聊天,當然我在這裡朋友的數目數一隻手都覺得太多,不過最主要原因都是因為在我家16區附近的酒巴都很貴,在其他地方又不到氣氛好而又價錢合適的地方。

之前都有聽旅遊書介紹11區是個年輕人註腳的地方,那邊有很多的酒巴,環境同氣氛都是很casual及年輕,一點也不像VIP那樣嚇人(要知我去完vip之後就患了恐懼症,感覺夜晚去街消費一定很驚人)不過由於11區跟16區一個係東一個係西,要到11區就要橫誇巴黎,差唔多要45分鐘。


不過上個星期肥外一個由細玩到大既朋友係toulon來左巴黎數天,佢又住係11區那邊,所以都係一個好機會去那邊走走。係republique metro站下車, 沿rue la republic走會有很多酒巴,很多都會迫滿人。我地隨便入了間叫sur les quais既,細細間但所有顧客都是20-30多歲的年輕人,而且望望寫在牆上的drink menu,一杯紅酒都是2歐羅半起。第一次見到有這樣經濟的,坐了整晚都消費不過10歐羅。這裡還開始午市及晚餐,都是15歐羅以內。超抵呀!

所以有時間不防到那邊走走,雖然每間酒巴都煙霧迷漫,但係靚仔可不少。哈...哈.... (好彩肥外一直都不學中文...)

4 則留言:

匿名 提到...

有靚仔? 下次記得帶埋我去bor~~~

Unknown 提到...

panny,

好耐都無見你啦,你點呀? 返工好忙呀,忙都要上msn架,哈..哈...

係呀,好多靚仔架...咁你幾時來呀?

匿名 提到...

今個星期冇咁忙啦, weekend 再係msn見啦!

Unknown 提到...

Panny,

肥外今天才回來,昨天又出外買聖誕禮物,所以都沒有時間在你那邊睡前上網。工作怎樣? 習慣了沒有?