2006年8月9日 星期三

因為無聊所以呑咗成十幾粒藥丸


天氣差,落緊毛毛兩,又凍,又無乜地方想去。唯有係屋企偷隔離屋既無線上網。點知條線又唔生性,每五分鐘又斷線。咁諗住不如睇下書,但係睇緊啲本Hogo's 既"The Last Day of a Condemned Man" 講1931年9月既法國,有一個男子被判上斷頭台死刑,係行刑既時候唔知係乜原因,刀落咗四次都砍唔斷個死刑犯既頭,而當時個死刑犯仲要係完全清醒。最後佢抬住個斷又唔斷得晒既頭企咗起身,求啲人放咗佢。不過最後佢地都用咗把屠夫刀張個頭切斷,估唔到當年既法國人咁蠻夷,佢地知知乜為人道架?

越睇就越灰,所以都係放低本書等心情好先同佢來一個人道同死刑既論點"intellectual torture"。咁唔睇書又無聊呀,咁我就諗起不如來做一個實驗,就係呑藥丸,我走去厠所攞起肥外用來去"魚"既內服藥一口氣就呑咗十粒。吞咗之後又好似唔係咁足夠引證要想表達既,所以就呑多幾粒,心諗都係時候打電話俾我既致愛同佢講番幾句話。但係講咗俾肥外知之後,佢竟然除咗笑到半死之外,就係講咗句「小心肥呀!」唔係應該立該趕返屋企睇吓個嬌妻有無事既咩,再唔係都問吓我係咪撞得好"魚"呀?

不過我唔係想引證肥外有幾關人心我,而係想話俾大家知我吞既藥係法國發明,適合任何人士服用(糖尿病患者除外),同一類藥唔同包裝可醫唔同既病,只係成份多少唔同,小朋友食多多都無問題。點解,因為其實佢地只不過係糖,而樽上既號碼代表糖既濃度。咁你會問我點解糖都可以去"魚",我都唔知,不過食呢啲藥既時候就要非常之小心唔可以接觸到啲藥,所以每個樽口都有待特別裝置,如果唔小心掂到啲藥呀.........咁啲藥就會無效架啦。

講真我唔知點解法國人會咁信隻藥,一來佢係100%糖,而一支5g既價錢可以買到成兩kg既糖,似乎法國人比我地中國人更迷信。都係上網搵吓邊個咁有商業頭腦發明隻藥先。

好彩肥外唔識睇中文,唔係俾佢知我係到取笑法國人既文化實俾佢捉上斷頭台,哈..哈...

4 則留言:

匿名 提到...

我寄左d相比你啦, 最遲應該下星期收到啦掛!!!~

Unknown 提到...

多謝同麻煩晒呀,仲有你係法國玩啲相有無放上網呀?

匿名 提到...

yes, but i am too lazy to upload it ar...How r u these days?

Unknown 提到...

想晒相呀!

開始忙搵工同返法文啦,又要返到每朝7點起身既日子...