2006年6月14日 星期三

登咗啦, 登咗啦!!

如果你地仲未知道,OpenRice為香港最多人瀏覽既餐廳食評網站,由一班義預既業餘食家主持。佢地會不定期咁舉辦活動,包括飯局,燒烤等活動。佢地好歡迎新既食友參加佢地既活動,佢地個個都好好人架! 如果你地怕羞既話,可以先post你地既食評同睇吓佢地forum。
而我呢,send咗我係法國有關食物既post俾佢地,而啲食評已經今日係頭版登咗出來啦! 係呢到要再次多謝提議同俾呢個會我既FoodKing,佢仲唔怕麻煩咁幫我編輯同post上網呀!
唔好等啦,去睇啦!

2 則留言:

匿名 提到...

唔駛客氣喇,Mish。係我麻煩你就真,希望你繼續寫d給大家分享下法國的生活啦。

都再祝你果邊生活愉快。

FoodKing

Unknown 提到...

大王,會呀,會呀!