2006年5月16日 星期二

買到一本好書



我成日都想搵本影相既書可以由淺入深咁介紹除咗光圈快門既栛調之外,仲可以介紹點先為一張靚相,點樣改善一啲相既構圖、光既運用同突出相既故事性。咁啱嗰人行過中環既三聯叫到呢本書,攞係手睇又好易明,所以就買咗啦。如果你好似我咁係影相新手,又無上過亦暫時無興趣上攝影既課程,咁呢本書都應該幫到你。就算你係攞住普通既digial自動相機,我都覺得睇完之係會有幫助。雖然書名係digial掛帥,但係我反而覺得個書名都係為迎合時下流行digital影相,書中所講既技巧都係無論digital定菲林相機都啱既。


書名: 寫我心情Digital images
作者: 翟錦文
書價: 定價港幣148元
銷售點: 我係喺中環近蘭貴芳既三聯書局買 或 CP1897.com

沒有留言: