2006年5月3日 星期三

Bali 巴里酒店介紹

abian biu residence
如來對上一次係到寫野都有差唔多成個月啦,唔好意思近來都好忙,又要搞去法國既野,又要搞埋份工handover既野。而且我聽日會去越南,但係今日都未搵到酒店,去到先搵我就無乜所謂,不過Michel會覺得人生路不熟無乜安全感。
係到整理我既e貓既時候發現上年去巴里時book resort - Abian Biu Residence既e貓,嗰間resort離kuta大概5分鐘車程,唔係好grand,不過就非常咁relax,同我之前係cambodia既都係差唔多咁正,而且仲有spa,我都試過佢既foot massage,做完之係就瞓到正隻肥豬咁,行左成日就係要架。而且每晚大概要50蚊美金,係巴里來講都叫平。

沒有留言: