2006年3月23日 星期四

一些柬埔寨資料 (一)


近來心情欠佳,所以更新呢到都少咗,諗咗好耐要係到提供我之前去柬埔寨既資料都仲未做到,真係唔好意思。所以會分開幾次介紹我今次去柬埔寨所到過既地方同一啲自己評語,希望為大家計劃去柬埔寨都有啲幫助。
首先係我今次住既地方 - Borann, l'Auberge des temples, 並唔係一間大酒店,而係一個好舒適既渡假屋,呢到有一個游泳池,一個餐廳同埋個大花園。無間房都有一個露台/平台,可以係下午坐係長椅慢慢休息,但係記得係booking既時候同佢地講要樓上既房,因為樓下既房無露台,而且俾啲樹圍住,無咁開揚,而且亦多蚊。另外亦唔好睇少個泳池既作用,因為柬埔寨都係比較熱,我去既時候平均下午最熱都有35度到,所以通常12-3點咁熱既時候都會返酒店游個水,涼一涼。所以如果搵酒店都記得睇吓佢有無泳池。
另外佢都有一個細細既餐廳,只係招侍酒店既住客,雖然係細細地,但食物水準一d都唔差,雖然只係食過一餐但係就非常滿意。但因為希望不斷試新野,所以多係出面食飯。
呢到既位置亦都唔錯,周圍都有好多野食,而且去old market,temples同機場都好近。
以我經驗,如果直接打去Borann book房會平過係其他網站用credit card book,而我連埋稅要雙人冷氣房都係50蚊美金,所以比係其它網站book會平咗10蚊有多。同埋記得打電話去book,因為如果用email book既話有delay,急既話就要等多一、兩日。

沒有留言: