2006年2月14日 星期二

買咗個grill pan竟然可以開心咗成日


之前唔記得係邊到睇到中環開咗間賣高級西餐煮食用品既上樓舖,星期六終於叫到Michel同我一齊去。入到去真係開心死我,我成日都好想買既le cruset's grill pan 都係賣$4百幾蚊,平時要成7百幾架。雖然係同一間廠造,但係就唔係用le cruset既名,不過個樣同品質就完全一樣架。除咗個grill pan之外仲有好多好正既廚房用具,而且價錢都唔貴。我仲買咗個焗爐溫度計,因為我個焗爐既無溫度計所以焗餅既時候就好難去預時間,所以有咗佢就好方便。
如果你有興趣可以去望一望Pantry Magic

沒有留言: